شناسهٔ خبر: 66416100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم و پلیس راه خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای استان دست به بیل شدند

مردم و پلیس راه خراسان رضوی در پی انتشار تصاویر چاله های بزرگ در برخی از جاده های خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای دست به بیل شدند.

صاحب‌خبر -

مردم و پلیس راه خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای استان دست به بیل شدند

 

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به ارسال تصاویر مردمی از چاله های بزرگ در جاده فریمان -مشهد نیز گفت: ضمن قدردانی از تلاش‌ پلیس، تصاویر مذکور دلیلی بر عدم توجه نیروهای راهدار به وظایف خود نیست و زحمات شبانه‌روزی نیروهای راهداری در گرما و سرما در طول سال گواه تعهد و تلاش بی‌وقفه آنها در حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای است.

عادله علی‌پور افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل از قبیل خرابی راه و وجود چاله و موارد ناایمن کننده در سطح راه‌های استان، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به راهداری اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: عملیات لکه‌گیری و مرمت رویه راه‌ها به طور مستمر در برنامه اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی قرار دارد و در همین راستا مقادیری قیر امانی به منظور چاله‌پرکنی و انجام لکه‌گیری‌های موضعی به شهرستان های بردسکن و کوهسرخ واگذار شده است.

مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به مطالبات مردمی در خصوص جاده های محلی در جنوب غرب استان اشاره کرد و گفت: مرمت رویه راه‌ها در دستور کار ادارات تابعه این اداره کل به طور مستمر قرار دارد و همکاران ما در راهداری شهرستان های بردسکن و کوهسرخ پس از اطلاع از موضوع به سرعت به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

علی‌پور به بیان برخی کمبود امکانات در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی پرداخت و افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح ایمنی و کیفیت راه‌ها به کار گرفته است و با وجود محدودیت منابع و اعتبارات، پیگیری‌های مستمری برای تأمین اعتبار و افزایش فعالیت اکیپ‌های انجام آسفالت و مرمت رویه راه‌ها در حال انجام است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه در قالب آزادراه، بزرگراه و جاده اصلی و فرعی و روستایی دارد و از این حیث در میان سایر استانها در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

 

نظر شما