شناسهٔ خبر: 66415815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی مطرح کرد

خدمت صادقانه به مردم؛ مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ارائه خدمت صادقانه به مردم مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در دیدار با اعضای بسیج کارگری استان مرکزی کار و کارگر در دین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تمامی جوامع به کارگر اهمیت می‌دهند ولی اهمیتی که جامعه اسلامی به کار و کارگر می‌دهد متفاوت است، چنانکه نبی مکرم اسلام(ص) بر دستان کارگر بوسه زده و او را محترم می‌شمارد.

وی افزود: کارگران در دنیای غرب به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف سلطه جویانه و قدرت طلبانه مورد استفاده قرار می‌گیرند اما این قشر در جامعه ایران اسلامی از احترام و اعتبار قابل توجهی برخوردا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدیران صنایع باید توجه داشته باشند در کادرسازی و به کارگیری نیروی‌های مورد نیاز خود از افراد متخصص، توانمند، دلسوز، باانگیزه، پاکدست و بانشاط استفاده کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای جامعه کارگر در محیط کار گفت: محیط کار کارگران باید به بهترین امکانات خدماتی و رفاهی مجهز باشد چراکه این مهم باعث تقویت روحیه کارگران می‌شود و در نتیجه عملکرد آن‌ها نیز بالا می‌رود.

وی در ادامه سخنان خود درخصوص سلامت محیط اداری و کارگری خاطرنشان کرد: ارائه خدمت صادقانه به مردم مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین مسئولان باید با کسانی که قصد دارند اهداف عالیه نظام را خدشه‌دار کرده و به دنبال اهداف شیطانی خود باشند، به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما