شناسهٔ خبر: 66414518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

شاهد فروریختن قدرت مدرنیسم غرب هستیم

زهرا عسگری

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فلسطین را ادبیات جهان انسانیت در برهه کنونی دانست و افزود: امروز شاهد فروریختن قدرت مدرنیسم غرب هستیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در یادواره شهدای مربی و مراسم بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری که در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس در شیراز برگزار شد، ضمن نکوداشت مقام والای شهدا گفت: شهید نه تنها زنده است که زنده کننده نیز هست. شهید کار خدایی می‌کند.

وی با بیان اینکه آیا اسلام جز با شهادت امام حسین(ع) زنده ماند، بعثت را تاریخ تولد اسلام، غدیر را روز کمال اسلام، عاشورا را روز تضمین‌کننده حیات ابدی اسلام دانست و گفت: شهادت یک مزد و پاداش است که به کسی اعطا می‌شود.

حاجی صادقی در ادامه با اشاره به وقایع منطقه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا به این جمع‌بندی رسیده بودند که انقلاب اسلامی با حزب‌الله و انصارالله و نیروهای کل منطقه روز به روز پیشروی می‌کند و توقف ندارد، لذا در گام نخست گفتند که باید دست‌های انقلاب اسلامی را قطع کنیم، یعنی ابتدا حماس، دوم حزب‌الله، سوم انصارالله یمن، چهارم حشدالشعبی عراق و در آخر هم ایران اما در همان نقطه شروع متوقف شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی اراده الهی بود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است لذا دشمنان تلاش کردند تا با این جمله مقابله کنند اما امروز می‌بینیم که فلسطین ادبیات جهان انسانیت شده است و شاهد فرو ریختن قدرت مدرنیسم غرب هستیم.

وی با اشاره به اراده قوی مردم غزه گفت: اینکه زنان و کودکان غزه بعد از گذشت چندین ماه جنایت گسترده، اراده خود را حفظ کردند، برترین پیروزی است.

حاجی صادقی همچنین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات را با جسارت آغاز کردیم، به طوری که دنیا در مقابل این حرکت کم آورد. آمریکا قدرت دارد اما جرأت لازم ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود یاد شهید مطهری را گرامی داشت و افزود:‌ یکی از محورهای تلاش شهید مطهری این بود که سبک زندگی ما را تبدیل به سبک زندگی مؤمنانه کند، لذا می‌گوید من بر اساس علم کتاب نمی‌نویسم بلکه به نیاز مخاطب نگاه می‌کنیم.

وی افزود: شهید مطهری شاکله هر انسان و امتی را دو چیز می‌داند: اول معرفت، آگاهی، علم و دوم گرایش، تعلق و دلبستگی یعنی آگاهی‌ها و تعلقات موجب می‌شود که بعضی از انسان‌ها جز دنیا را نبینند.

حاجی صادقی بیان کرد:  مربی باید دو کار انجام دهد؛ یکی اینکه مغز انسان‌ها را با معارف الهی اشباع کند و دوم قلب انسان را با گرایش‌ها و ارزش‌های والای معنوی پر کندتا دشمن نتواند مغز و قلب جوان‌ها را تصرف کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز نیازمند این هستیم جهاد تربیتی راه بیندازیم و آگاهی‌های مردم را زیاد کنیم، افزود: باید با روش طبیب‌گونه جلو برویم و به سراغ جوانان برویم  و ارزش‌های زیبای خدا را به آنان نشان دهیم که با خدا بودن چقدر لذت دارد.

انتهای پیام

نظر شما