شناسهٔ خبر: 66414416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان

۱۵ طرح تفریحی، گردشگری و غذایی با ۱۰۳ میلیارد تومان هزینه در مجتمع گردشگری صفه اصفهان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ شهردار اصفهان در این مراسم با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان از امکانات تفریحی شهر گفت: مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.


علی قاسم‌زاده افزود: دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تا پایان سال جاری تقدیم شهروندان می‌شود که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.


مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اجرای نخستین پارک موضوعی نوری اصفهان در مجتمع گردشگری صفه گفت: این مجموعه نوری مساحتی بیش از چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با برخورداری از ۴۰ المان نوری موضوعی را در خود جای داده است.

سعید ساکت با اشاره به ۲۹ هزار ساعت اقدام فنی، عمرانی و تخصصی به منظور عملیاتی سازی این طرح ، هدف از اجرای آنرا ارتقای خدمات گردشگری در مجتمع گردشگری صفه دانست.

وی با اشاره به اقدامات زیرساختی، زیباسازی، عمرانی و فنی صورت گرفته برای راه‌اندازی بولینگ صفه در کلاس ملی و بین‌المللی گفت: مجموعه بولینگ صفه یکی از پرطرفدارترین سالن‌های تفریحی ورزشی این حوزه است که با مساحتی بیش از ۸۰۰ متر مربع پس از ۱۰ سال نسبت به به روزرسانی و حل معضلات زیرساختی آن اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری غذایی در ایستگاه یک و ۲ تله‌سی‌یژ ناژوان، خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده تا ضمن بهره‌گیری از مجموعه‌های غذایی برند و اصیل، اقدامات خلاقانه‌ جدیدی در طراحی، تنوع غذایی و فضاهای محیطی بکر در نظر گرفته شود.

وی گفت: مجموعه غذایی ایستگاه یک تله کابین صفه با دارا بودن چشم انداز بام اصفهان، در مساحتی ۹۰۰ متری اجرا و اکنون آماده ارائه خدمات به گردشگران است. همچنین مجموعه غذایی دیگری در ایستگاه ۲ تله کابین صفه با مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع در دل کوه صفه آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

نظر شما