شناسهٔ خبر: 66413715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت روز کارگر

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیامی فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را به کارگران خستگی ناپذیر و بلند همت استان تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت روز کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری و دکتر محمدطیب صحرایی به شرح زیر است:
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیم
وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ.
 "نجم آیه ۳۹" 

حیات و تعالی جامعه، مرهون تلاش و کوشش کارگران خستگی ناپذیر، خدوم و بلندهمتی است که چشمه‌سار زندگی را با کار و سازندگی، زلالی بخشیده‌اند.
 نیروی کار خلاقی که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سربازان اقتصاد مقاومتی اند و چرخ سازندگی و بالندگی با دست‌های پر توان آنها می‌چرخد.
نقش موثر کارگران در تحقق پیروزی‌های اقتصادی تاکنون بی بدیل و بی‌نظیر بوده و در سال جاری نیز که با تدبیر ارزشمند و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده و کارگران و کارآفرینان را عناصر مهم برای تحقق جهش تولید دانستند، کماکان آبادانی و رونق تولید ملی منوط به همت و عملکرد کارگران عزتمند است.
کارگران این زحمتکشان میدان اقتصاد به عنوان بازوان جهش و رونق تولید، بیش از پیش رشادت خود را در عرصه استقلال و خودکفایی کشور نشان داده و با وجود برخی مشکلات پیش رو هرگز دست از تلاش و مجاهدت در راه به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید برنداشته اند.
اینجانبان ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عرصه کار و تولید و نیز کارآفرینان و کارفرمایان محترم استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بیش از پیش این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
امیدواریم برنامه‌های تحول آفرین دولت مردمی سیزدهم در تحقق شعار سال با هم افزایی کلیه اقشار بویژه همراهی کارگران ساعی و عزیز، به ثمر برسد و گام‌های بزرگی در راه تعالی، رونق، پیشرفت و کسب دستاورد‌های اقتصادی برای ملت بزرگ ایران و استان سرافراز کرمانشاه برداشته شود.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 
محمد طیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

نظر شما