شناسهٔ خبر: 66413400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

تیم هندبال سپاهان با نتیجه پر گل پلیمر خرم آباد را شکست داد.

صاحب‌خبر -

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران در یک دیدار پرگل با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ مهمان خود پلیمر خرم‌آباد را شکست داد و جایگاه چهارمی خود را در جدول تثبیت کرد.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شد.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خاییز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

نظر شما