شناسهٔ خبر: 66405836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

تقوی به همراه مرادی و اسلامی راهی یزد می‌شود

صاحب‌خبر -

رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار فدراسیون والیبال برای بازدید از امکانات یزد جهت میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا و مذاکراه با مسئولین باشگاه شهداب و استان یزد به این شهر سفر می‌کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون والیبال ایران به کنفدراسیون آسیا درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 را داد و پیشنهادش مبنی بر تغییر تاریخ و برگزاری مسابقات به بعد از المپیک پاریس نیز پذیرفته شد.

سیدمیلاد تقوی رئیس، وحید مرادی نایب رئیس و مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون والیبال فردا (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) برای بازدید از امکانات یزد جهت میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا و مذاکراه با مسئولین باشگاه شهداب و استان یزد به این شهر سفر می‌کنند.

دیدار با مدیر و هیات مدیره باشگاه شهداب یزد، دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، بازدید از امکانات باشگاه و والیبال شهر یزد و دیدرا با دکتر فاطمی استاندار یزد از جمله برنامه‌های سفر مسئولان فدراسیون به یزد است.

در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران برای والیبال ورلد که از امسال مسئولیت میزبانی‌ها و برگزاری مسابقات را بر عهده دارد، یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا است.

نظر شما