شناسهٔ خبر: 66404672 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

 استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تجمع در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیسِ این دانشگاه و سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌ های آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارده شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: مستکبران گروه های مظلوم فلسطینی را جزء تروریست ها قلمداد می کردند اما امروز مردم، اساتید و دانشجویانی همین کشورها به این نتیجه رسیده‌ اند که فلسینی ها مظلوم اند نه تروریست؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته اند و به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

 

وی ادامه داد: جنبش اعتراضی استادان بیدار و دانشجویان در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، نشان می دهد که این کشورها نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.
 
دین پرور ادامه داد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با برپایی این تجمعات و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان گفت:  قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر (عج الله) محقق شود.

نظر شما