شناسهٔ خبر: 66404516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رشد ۵ برابری خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس گلستان در دولت سیزدهم

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت:خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس رشد ۵برابری در دولت سیزدهم داشته است . مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت:خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس رشد ۵برابری در دولت سیزدهم داشته است .

صاحب‌خبر -

‍به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، سیدرضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در جمع اصحاب رسانه ‌اظهار کرد: فضای آموزشی در استان از ۱۹ مترمربع به ۴۸مترمربع رسیده است و  ۱۱۵ پروژه ورزشی درون مدرسه ایدز دولت سیزدهم تکمیل شده و این رقم در سال های قبل فقط ۷۰پروژه بوده است .

نظری بیان کرد: خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس نیز رشد ۵برابری در دولت سیزدهم داشته است و مبلغ ۳۵۰میلیارد تومان تجهیزات کشاورزی ، صنعتی ،خدماتی و هنری برای هنرستان‌ها خریداری شده است.

وی تصریح کرد: امسال شرایط تعیین معلم نمونه کشوری تغییر پیدا کرده است و به صورت مدرسه ای، شهرستانی و استانی است و  از بین ۳۲استان کشور ۱۴ استان معلم نمونه معرفی کردند که گلستان امسال ۲ معلم معرفی کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: سال گذشته یکهزار و ۳۰۰ معلم جذب آموزش پرورش شده که این رقم امسال به دو هزار و ۲۰۰معلم رسیده است.

نظری خاطرنشان کرد: در سفر اول ریاست جمهوری نزدیک به ۲۰۰میلیارد تومان و در سفر دوم یکهزار میلیارد تومان مصوبه داشته ایم که ۶۳درصد مصوبات سفر اول تخصیص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با دستور ریاست جمهور اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده به اردوگاه کشوری تبدیل شده و در حال تکمیل آن هستیم .

به گفته نظری ؛ گرگان مرکز استان گلستان به شدت با کمبود فضای آموزشی روبرو است و این در حالی است که  پول برای ساخت مدرسه بخصوص در جنوب شهر گرگان داریم اما زمین برای ساخت مدرسه به ما نمی دهند.

انتهای پیام/

نظر شما