شناسهٔ خبر: 66400818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در پاسخ به تعرض به استاد فلسفه زن در آمریکا انجام شد:

تجليل از استاد زن گروه فلسفه دانشگاه مازندران در تجمع وجدان بيدار

صاحب‌خبر -
تجليل از استاد زن گروه فلسفه دانشگاه مازندران در تجمع وجدان بيدار

خبرگزاری آریا- در پاسخ به تعرض به استاد فلسفه زن در آمریکا انجام شد، تجلیل از استاد زن گروه فلسفه دانشگاه مازندران در تجمع وجدان بیدار.

به گزارش خبرنگارآریادربابلسر، در پی خروش دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم غزه و به دنبال آن، برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم غزه و مخالف با جنایات رژیم جعلی اسراییل، دانشگاهیان دانشگاه مازندران در روز یک‌شنبه همگام با دانشگاهیان سراسر کشور، با تجمع در یادمان شهدای گمنام پردیس، حمایت خود را از اقدام انسانی اساتید و دانشجویان آمریکایی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در حاشیه‌ی این تجمع که با حضور جمعی از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر و مقایسه آن با رفتار دولت‌های غربی با ایام اغتشاشات داخل ایران، گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل تجمعات اعتراضی دانشگاهیان آمریکا، مشاهده رفتارهای دوگانه دولت آمریکا و اروپا در برخورد با موقعیت‌های مشابه و هم‌چنین حمایت قاطع از رژیم غاصب اسراییل است.

دکتر علی‌نژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام به جوانان دنیا، این قیام‌ها را مصداقی دیگر بر تحقق وعده‌های رهبری در از بین رفتن کامل رژیم صهیونیستی دانست و اظهار امیدواری کرد که با گسترش این روند و فراگیری هوشیاری و بصیرت جوانان و نخبگان در دنیا، به‌زودی شاهد اضمحلال کامل رژیم جعلی اسراییل و آزادی قدس شریف باشیم.

در این مراسم و در پاسخ به هتاکی پلیس آمریکا به استاد زن رشته فلسفه، از دکتر فرشته ابوالحسنی استاد گروه فلسفه دانشگاه مازندران در راستای تبیین جایگاه تمدن اسلامی در برابر تمدن غرب، تجلیل شد.

یادآور می‌شود: سخنرانی دکتر حسن خدادی دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه، شعرخوانی، سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و قرائت بیانیه توسط دکتر ابوالحسنی، از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

 

 

نظر شما