شناسهٔ خبر: 66396614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات وعده صادق اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورد

خبرگزاری صدا و سیما

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: با انجام عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکست و امروزه جریان طوفان الاقصی موجب بیداری دانشجویان در آمریکا و غرب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام علی نوروزی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در جمع بسیجیان با اشاره به تحولات منطقه افزود: با اقتداری که ایران اسلامی آفریده است امروز شاهد گسترش فرهنگ مبارزه با استکبار و ظلم در سراسر جهان هستیم و حوادثی که بدست دانشجویان آزادی خواه در آمریکا رقم خورده نمونه‌ای از این اثرات است.

وی با اشاره به اینکه جهان غرب می‌خواهد کشور‌های اسلامی را عقب مانده جلوه دهد و جوامع غربی را توسعه یافته عنوان می‌کند، گفت: جوانان باید از خود بپرسند اشاعه اندیشه اسلام در جهان چه خطری برای مستکبران داشت که دشمن تمام تلاش خود را برای ترور اندیشمندان ما به کار بسته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه با تأکید براینکه وارونه جلوه دادن حقایق شِگرد سران جوامع غربی و آمریکایی است، ازمسئولین مدیران و معلمان مدارس خواست ضرورت الان جامعه و فواید حجاب را بیشتر برای دانش آموزان و بیان کنند چرا پیکان بد حجابی و بی عفتی به سوی دختران ما است و باید بیشتر مراقب باشیم.

سرهنگ عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه بجنورد هم در این همایش از برگزاری همایشهای بصیرت افزایی با شرکت ۲۵۰ هزار نفر از بسیجیان در سال گذشته خبردادو گفت: امسال هم تلاش می کنیم ماموریت سپاه که جهاد تبیین و بصریت افزایی در حوزه های مختلف است را به نحو احسنت به انجام برسانیم .

بسیجیان حاضر در این همایش نیز بیداری دانشجویان در جوامع غربی را نتیجه عملیات وعده صادق و حمله دلاورمردان  به مواضع نظامی رژیم جعلی اسرائیل دانستند و گفتند: حمله ایران به اسرائیل معادلات نظامی غرب و آمریکا را به هم ریخت و مردم این کشورها به حقانیت مردم فلسطین پی برده و برای حمایت از آنان برخواستند.

<div id="video-display-embed-code_11059510"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4219233/11059510?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما