شناسهٔ خبر: 66395530 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱؛

اطلاعیه‌ی مشترک ارتش و سپاه به مناسبت آغاز عملیات بیت‌المقدس

در آستانه‌ی اربعین شهدای عملیات فتح‌المبین ۳۰ دقیقه بامداد امروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس با کلمه‌ی رمز «یا علی‌بن‌ابیطالب» شروع و رزمندگان کفرستیز اسلام بر قوای متجاوز صدامی در جبهه‌های خون‌رنگ جنوب حمله بردند و با فریادهای دشمن‌شکن و رهایی‌آفرین «الله اکبر» و «لا اله الاالله» بار دیگر قدرت و قوت اسلام را در جبهه‌های نبرد همه‌ی اسلام علیه همه‌ی کفر متجلی ساختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نخستین دقایق بامداد روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ عملیات بیت‌القدس با هدف آزادسازی مناطق تصرف‌شده‌ی خوزستان توسط ارتش بعثی عراق با رمز «بسم‌الله القاصم الجبارین» و «یا علی‌بن‌ابیطالب» آغاز شد. به همین مناسبت صبح همان روز ارتش و سپاه اطلاعیه‌ی مشترکی صادر کردند که در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات منتشر شد. اطلاعیه به این شرح بود:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و بسم‌الله القاسم الجبارین محمدا رسول‌الله الذین معه اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم

به پیش ای حماسه‌آفرینان سپاه اسلام. به پیش ای منادیان توحید به پیش ای مجاهدان با نفس و شب‌های نورانی و ای مبارزان با خصم و رویارویی با کفر صدامی به پیش که اینک فتحی دیگر، فتحی بزرگ در انتظار ماست فتحی که اراده‌ی حتمی خداوند به تحقق آن قرار گرفته است. امت اسلام و مستضعفان جهان پیروزی‌تان را انتظار می‌کشند.

امت انقلابی و شهیدپرور اسلام! ملت رزمنده و قهرمان ایران! در ادامه‌ی عملیات فتح و بر اساس دستورالعمل قرارگاه مرکزی کربلا ستاد عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سحرگاه امروز عملیات گسترده و وسیع رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنوب علیه متجاوزان صدامی آغاز شد و با توکل بر خداوند بزرگ در آستانه‌ی اربعین شهدای عملیات فتح‌المبین ۳۰ دقیقه بامداد امروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس با کلمه‌ی رمز «یا علی‌بن‌ابیطالب» شروع و رزمندگان کفرستیز اسلام بر قوای متجاوز صدامی در جبهه‌های خون‌رنگ جنوب حمله بردند و با فریادهای دشمن‌شکن و رهایی‌آفرین «الله اکبر» و «لا اله الاالله» بار دیگر قدرت و قوت اسلام را در جبهه‌های نبرد همه‌ی اسلام علیه همه‌ی کفر متجلی ساختند. نیروهای رزمنده‌ی سپاه اسلام متشکل از دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران و جان‌برکفان پاسدار و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات اولیه‌ی حمله‌ی خود موفق شدند اولین خاکریزهای دشمن را به تصرف خود درآورده و ضربات مهلک و خردکننده‌ای را بر قوای متجاوز و فریب‌خورده‌ی عراق وارد آورند.

عملیات غرورآفرین امت حزب‌الله هم‌چنین با اتکال به خداوند بزرگ ادامه دارد و عنایت خداوند و امدادهای غیبی او و نیایش‌های خالصانه و دعاهای مردم مسلمان است که می‌تواند سلحشوران اسلام، این عاشقان پرشور کربلای حسینی را در نبرد بزرگ‌شان علیه استکبار پلید جهانی و ایادی جنایت‌کارش یاری دهد. در این‌جا بار دیگر از امت شهیدپرور و روحانیت همیشه در صحنه می‌خواهیم که ظهر با شرکت گسترده در نمازهای جمعه و دعا و راز و نیاز به درگاه مقدس پروردگار پیروزی نهایی و حتمی رزمندگان اسلام را از درگاهش طلب نمایند. مشروح عملیات و پیروزی‌های به‌دست‌آمده را در اطلاعیه‌های بعدی به آگاهی خواهیم رساند.

به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام و رهایی بیت‌المقدس از چنگال صهیونیسم اشغال‌گر.

ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران – ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

۲۵۹۵۷

نظر شما