شناسهٔ خبر: 66395133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

میتینگ برای نوجوانان روی صحنه رفت ..!

"میتینگ" که نتیجه تفکرات و همکاری چندین تن از هنرمندان بزرگ شهر مشهد است این روزها در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،هنرمندان حوزه تئاتر مشهد دست به کار شدند و هنری طناز خلق کردند ، "میتینگ" که نتیجه  تفکرات و همکاری  چندین نفر از هنرمندان بزرگ شهر مشهد است ، در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود همچنین این کار به کارگردانی اربابی و حضور بزرگانی همچون رضا سپهر و علی صدایی تنظیم شده است.

 اربابی کارگردان تئاتر میتینگ در حاشیه این تئاتر طی گفتگویی با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: تعداد بیشتر بازیگران این نمایشنامه از تازه کار ها هستند و کادر پشت صحنه بسیار قوی دارد و نویسنده این نمایشنامه کاری از جانفدا است .

وی افزود: در اواخر سال 1402 تمرینات و دور خوانی های این نمایشنامه را شروع کردیم و با تمرین های بسیار به این اجرای بسیار خوب بازیگران تازه کار رسیده ایم.

اربابی ادامه داد : از جمله سختی های کار نمایشی ، زنده بودن حالت اجرا است و قابل تطبیق با کار تصویری نیست و این اجرا حاصل کار و تلاش و سختی های شبانه روزی عوامل و کادر این نمایشنامه است که تنها انگیزه ای به جز عشق برای ادامه دادن این راه کافی است.

همچنین در ادامه این گفتگو ، رضا سپهر از بازیگران تئاتر صحنه ای (میتینگ) گفت: این نمایشنامه در ژانر کمدی اجرا می شود و کلید واژه های اجتماعی را نیز شامل می شود.

بازیگر تئاتر میتینگ افزود: هدف اصلی عوامل کادر پشت صحنه این اجرا ، خنداندن مردم و لحظه ای کوتاه در شادی سپری کردن است و این نمایشنامه تا به این مرحله از اجرا و استقبال بی نظیر مردم این بازتاب را به ما نشان داده است .

عکس:یگانه حمیدزاده

انتهای پیام/282

نظر شما