شناسهٔ خبر: 66394689 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هدف از بازدید مراکز مشاوره خدمات بارداری کمک به بارداری سالم مادران است

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: هدف از بازدید از مراکز مشاوره خدمات بارداری مادران این بود که چه نوع خدماتی به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت  در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: در مراکز خدمات مشاوره خانواده‌ها انواع خدمات باروری، ناباروری و خدمات دوران بارداری ارائه می‌شود.

کتابچی افزود: مشاوره‌های فرزندآوری، راهنمایی‌های دوران بارداری، پیگیری خانم‌های باردار به لحاظ حفظ سلامتشان بخصوص افرادی که نیازمند مراقبت ویژه دارند، بهتر از سال‌های گذشته است و این مشاوره‌ها در مراکز بهداشت به خوبی اجرا می‌شود.

وی همچنین از وزارت بهداشت خواست تا آموزش‌های عمومی را ارتقا دهند به طوری که پوستر‌های مربوط به حوزه جمعیت و فرزندآوری در اختیار مادران قرار گیرد..

<div id="video-display-embed-code_11055273"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4219108/11055273?width=600&height=350"></script></div>


معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت، نیروی انسانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه خانم ماما یا مراقب سلامت باید چند جانبه به زنان باردار و نابارور خدمات ارائه دهد و باید تمرکز کافی در این زمینه داشته باشد، بنابراین هم معاونت توسعه وزارت بهداشت برای افزایش منابع انسانی تلاش کند و هم در حوزه استخدامی مربوط به وزارت بهداشت از طرف دولت کمک شود تا نیروی انسانی لازم در این خصوص به مراکز بهداشتی ارائه شود و ما هم در این حوزه پیگیر این موضوع خواهیم بود..

<div id="video-display-embed-code_11055274"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4219108/11055274?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما