شناسهٔ خبر: 66388526 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ببینید | افشاگری روزنامه های عبری در باره ترس نتانیاهو از بازداشت وی از سوی لاهه

قوت یافتن احتمال صدور حکم بازداشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دادگاه بین المللی لاهه به دلیل حملات جنایتکارانه علیه فلسطینیان غزه، وی را دچار ترس و تنش شدیدی کرده است.

صاحب‌خبر -
تعداد بازدید : 37
<div id="video-display-embed-code_1160749" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1454429/1160749?width=400&height=300"></script></div>

به گزارش جام جم آنلاین از العالم در رام الله واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به احتمال صدور حکم بازداشتش از سوی دادگاه لاهه یادداشتی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد با این مضمون که به هیچ وجه در برابر حکم بازداشت خودش یا صهیونیست های دیگر از سوی دادگاه لاهه تسلیم نخواهد شد. وی ادعا کرد که "اسرائیل" تنها دموکراسی خاورمیانه است.

چند روزنامه عبری با ملامت نتانیاهو به دلیل انتشار این توییت گفته اند که او اوضاع "اسرائیل" را رها کرده و وقت خود را صرف حمله به دادگاه لاهه می کند در حالی که تل آویو در سطح بین الملل، در شرایط بدی قرار دارد.

برخی منابع آگاه به روزنامه یدیعوت احرونوت گفته اند که نتانیاهو به دلیل احتمال صدور حکم بازداشت وی و چند اسرائیلی دیگر، از سوی دادگاه لاهه دچار اضطراب و تنش شده است.

نظر شما