شناسهٔ خبر: 66386619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد:

شوراها تجلی خرد جمعی در مدیریت شهری

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن گرامیداشت روز شوراها گفت: نهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا، معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در پیامی به مناسبت روز شوراها اظهار داشت: یقیناً خدمت بی منت به شهروندان گرامی کلانشهر تهران در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.

وی افزود: نهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا، معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری است. 

نصیری گفت: به پاسداشت این روز گرامی، بر خود لازم می‌دانم از زحمات و راهنمایی های ارزنده و صادقانه جناب‌عالی در راستای پیشبرد اهداف شهر و شهرداری تهران که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران بوده است، تشکر و قدردانی نمایم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره سلامت و پیروز باشید.

انتهای پیام/

نظر شما