شناسهٔ خبر: 66386239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مادر شهیدان رضایی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان رضایی روز گذشته دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حاجیه خانم «ماه‌بیگم کریمی» مادر شهیدان والامقام «علی مراد و علی محمدرضایی»  به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.

پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی روز گذشته در اصفهان تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده شد.

همچنین امروز مراسم ترحیم برای این مادر فداکار برگزار شد.

شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

«مسعود احمدی‌نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در پیامی درگذشت مادر شهیدان والا مقام محمدرضایی را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

هنگامی که مشیت الهی بر عروج تعلق می‌گیرد، فرشته مقرب با دسته‌ای از گل و ریحان و سلام و تحیت مومن را به سرای باقی دعوت می‌نماید و تولد دیگری برای حضور در صحنه‌ای جاویدان از حیات را، رقم می‌زند.

خبر غم‌بار و تاسف‌بار در گذشت چهره ماندگار عرصه ایثار و شهادت استان اصفهان، مجاهده عرصه امور خیر و عام المنفعه، مادر شهیدان والامقام «علیمراد و علی محمدرضایی» ، « حاجیه خانم کریمی » موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

مادری که با همه وجود و به معنای حقیقی کلمه، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، زینب وار لوح پر افتخار و شناسنامه وزین و نمونه سترگی از مادران والامقام شهدا را پیش چشم همگان به منصه ظهور گذارده بود.

بدین وسیله تسلی اینجانب را به نمایندگی از سوی جامعه معظم و والامقام ایثارگری استان اصفهان پذیرا باشید.

از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و خانواده محترمتان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما