شناسهٔ خبر: 66386166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخوار؛

حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم

حمایت از اشتغال زایی و کسب و کار خانگی با هدف توانمند سازی اقشار مختلف مردم در مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان اصفهان با اشاره به حمایت از اشتغال زایی و کسب و کار خانگی با هدف توانمند سازی اقشار مختلف مردم در مناطق محروم از اولویت‌های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان اصفهان گفت: در ۲۸ شهرستان استان اصفهان با ۵۰ تسهیلگر، بیش از ۵ هزار طرح اشتغالزایی با بیش از شش هزار میلیارد ریال اعتبار حمایت شده است.

محمود الیاسی افزود: بنیاد برکت پارسال با همکاری ۹ همیار و رابط محلی در شهرستان برخوار از ۲۳۰ طرح اشتغال‌های خرد و خانگی در حمایت کرده است.

{$sepehr_media_۱۱۰۵۳۵۶۲_۶۰۰_۳۵۰}

وی گفت: بیش از یک هزار طرح در شهرستان برخوار ثبت نام کردند که از ۲۳۰ طرح حمایت شد و بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرد.

تسهیلگر طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در برخوارگفت: حمایت از طرح‌ها و مشاغل کارگاهی و صنعتی با هدف ایجاد اشتغال بیشتر از اولویت‌های بنیاد برکت برای امسال است و امسال ۱۵۰ طرح اشتغالزایی در برخوار حمایت می‌شود.

امید یونس افزود: پارسال در برخوار برای بیش از ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد.

حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم حمایت بنیاد برکت از کسب و کار خانگی در مناطق محروم
حمایت بنیاد برکت از اشتغالزایی و کسب و کار خانگی در مناطق محروم

نظر شما