شناسهٔ خبر: 66386035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر نقش پیشرو و بی‌بدیل در کاهش آلام و رنج انسان‌ها دارد و در کشور ما نیز این نهاد عملکردی شایسته از خود به جا گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله عبدالحسین معزی عصر یکشنبه در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل، اظهار داشت: هلال احمر نه تنها در سیل و زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه بلکه در کاهش آلام و درد انسان‌ها بدون شناخت مرز و ثغور ورود پیدا کرده و توانسته مأموریت انسانی خود را به شایستگی انجام دهد.

وی اصول اساسی هلال احمر را در برقراری صلح و سازش و ایجاد فضای وفاق در بین همه انسان‌ها اعلام کرد و گفت: از گذشته تاکنون این نهاد توانسته مأموریت و مسئولیت خود را انجام داده و در این 45 سال نیز با تکیه بر ارزش‌های الهی و اعتقادی زمینه‌ساز خدمات فراوان و ماندگار شده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اصالت این مجموعه کرامت انسان به عنوان مخلوق ممتاز الهی است و قطعا احترام به انسان‌ها نتیجه بینش و نگرش ارزشی این مجموعه در همه ابعاد و حوزه‌ها است.

معزی به تلاش فداکارانه نیروهای هلال احمر در حوادث و رخدادهای متعدد اشاره کرد و افزود: هلال احمر در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم شهدایی ممتاز سعی کرده تا به وظیفه ارزشی و انسانی و انقلابی خود عمل کند.

وی به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد اجرای عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق در ضربه زدن به هیمنه استکبار جهانی بودیم که قطعا این حرکت‌ها می‌تواند نمود و نشانی از عزت و سربلندی ملت ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: صهیونیسم جهانی از بین رفتنی است و قطعاً امت اسلامی پیروز این میدان بوده و حرکت اخیر در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نمودی از این اضمحلال قطعی است.

معزی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی و حامیان آنها در منطقه به خفت و خواری افتادند و جنبش خروشان آغاز شده جوانان دانشجو از آمریکا گرفته تا اروپا و کشورهای منطقه این رژیم را سیل‌آسا به مرز نابودی خواهد کشید.

وی از خیران فعال و کمک‌کننده به مجموعه هلال احمر قدردانی کرده و از جوانان خواست تا با عضویت در این مجموعه به انجام مأموریت ارزشی و انسانی در این نهاد کمک کنند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات مسئول نمایندگی هلال احمر استان قدردانی و «حجت الاسلام قیامی» به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل معارفه شد.

انتهای پیام/131

 
 

نظر شما