شناسهٔ خبر: 66385697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت دانشگاهیان تربت‌حیدریه از دانشگاهیان آمریکایی مدافع فلسطین+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- شماری از استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در حمایت از دانشجویان آمریکایی و استادان آزادیخواه حامی فلسطین، روز یکشنبه در این دانشگاه تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه اعلام داشتند.

اعتراض استادان دانشگاه تربت‌حیدریه به جنایات رژیم صهیونسیتی

همچنین امروز جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه تربت‌حیدریه در محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسراییل و کنترل خشونت علیه دانشگاهیان عدالتخواه در مقابل مزار شهید گمنام این دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این آیین حاضران ضمن حمایت کامل از حقوق انسانی و آزادی بیان دانشجویان، محدود کردن و هرگونه سرکوب آنها را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن‌ پرچم‌ فلسطین و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

همچنین در این مراسم نامه دکتر عباس خاشعی‌سیوکی رییس دانشگاه تربت‌حیدریه به خانم دکتر شفیق، رییس دانشگاه کلمبیا مبنی بر محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل و کنترل خشونت علیه دانشگاهیان عدالتخواه به ۲ زبان فارسی و انگلیسی قرائت شد.

نظر شما