شناسهٔ خبر: 66382763 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سامه‌یح: دانشجویان یهودی همراه با سایر دانشجویان آمریکایی در خیزش ضد صهیونیستی شرکت کردند

منیرسادات سیدرضا

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر انسان آزاده‌ای وظیفه خود را در دفاع از مظلوم می‌بیند در همین راستا دانشجویان آمریکایی از جمله دانشجویان یهودی مقیم آمریکا در خیزش ضد رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

همایون سامه‌یح در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: هر انسانی که ملاکش انسانیت، عدل و عدالت و آزادی‌خواهی باشد، فارغ از این‌که چه مذهب، دین و تفکری داشته باشد از مظلوم و مظلومیت دفاع می‌کند این شامل جامعه یهودیان نیز می‌شود در همین راستا دانشجویان یهودی مقیم آمریکا در کنار سایر دانشجویان آمریکایی در تجمعات ضد صهیونیستی شرکت کرده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شدت خشونت و بی‌رحمی‌ها در غزه به اندازه‌ای است که نه تنها مردم به ضرب گلوله شهید می‌شوند که بر اثر گرسنگی و نرسیدن دارو و بیماری به شهادت می‌رسند، لذا هر انسانی با این شرایط از مظلوم دفاع می‌کند که از جمله آن جامعه یهودیان است.

وی در عین حال توضیح داد: البته باید این ابهام برای همه رفع شود که یهودی‌های دنیا همه صهیونیست نیستند و بسیاری از یهودیان ضد صهیونیست هستند پس نمی‌توان گفت که صهیونیستها یهودی هستند.

انتهای پیام  

نظر شما