شناسهٔ خبر: 66382623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اقتدار ایران اسلامی رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم انداخته است

خرم‌آباد- ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی باعث ایجاد رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا احسان یاوری روز یکشنبه در اجتماع دانشگاهیان لرستان علیه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین آمریکا که در گلزار شهدای دانشگاه لرستان برگزار شد، افزود: جمهوری مقتدر اسلامی ایران توانست از خاک خود به صورت مستقیم به رژیم صهیونیستی پاسخ محکم نظامی بدهد و این اقدام گویای اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان است.

وی بیان کرد: حمایت دانشجویان آزاده، بیدار و عدالت‌خواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از فلسطین و اعتراض علیه رژیم سفاک صهیونیستی، نشانه سستی بیش از پیش خانه عنکبوتی این رژیم است

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه همان‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند امروز مشغول سرکوب خشن دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند،اظهار داشت: امروز شاهد هستیم افکار عمومی آمریکا و جهان، صدای مظلومیت مردم غزه و فلسطین را فریاد می‌زنند که گویای رسوایی بزرگ رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

یاوری تاکید کرد: امروز شاهد هستیم جوانان اروپایی و آمریکایی صدای اعتراض مردم مظلوم فلسطین هستند و این به برکت مجاهدت‌های جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه دانشجویان معترض حامی فلسطین دانشگاه‌های آمریکا دانشجویانی بیدار، آزاده و عدالت‌خواه هستند، اظهار داشت: همواره مقاومت پیروز است و این وعده خداست.

یاوری با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی باعث ایجاد رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم شده است اظهار داشت: کجایند مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر که امروز از آزادی بیان دانشجویان معترض حامی فلسطین دفاع کنند؟

نظر شما