شناسهٔ خبر: 66381418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ویاش بوآش رئیس جدید باشگاه پورتو شد/ پایان طولانی‌ترین دوران ریاست تاریخ فوتبال

طولانی‌ترین و موفق‌ترین دوران ریاست‌ تاریخ فوتبال در سراسر جهان شنبه شب به پایان رسید. آندره ویاش بوآش به عنوان رئیس جدید باشگاه فوتبال پورتو انتخاب شد و به ریاست ۴۲ ساله خورخه نونو پینتو دا کوستا پایان داد. حضور بی‌سابقه ۲۶۷۴۱ رای‌دهنده (که رکورد قبلی ۱۰۰۰۰ نفری را شکست) حدود ۸۰ درصد آرا را برای ویاش بواش به ارمغان آورد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر ورزشی: آندره ویاش بوآش با پیروزی قاطع به عنوان رئیس جدید باشگاه پورتو انتخاب شد.

طولانی‌ترین و موفق‌ترین دوران ریاست تاریخ فوتبال در سراسر جهان شنبه شب به پایان رسید. آندره ویاش بوآش به عنوان رئیس جدید باشگاه فوتبال پورتو انتخاب شد و به ریاست ۴۲ ساله خورخه نونو پینتو دا کوستا پایان داد. حضور بی‌سابقه ۲۶۷۴۱ رای‌دهنده (که رکورد قبلی ۱۰۰۰۰ نفری را شکست) حدود ۸۰ درصد آرا را برای ویاش بواش به ارمغان آورد.

ویاش بواش در سخنرانی بعد از پیروزی‌اش عنوان کرد: «پورتو دوباره آزاد شد.» پورتو ۶۸ جام به دست آورد و دو بار در دوران ریاست پینتو دا کوستا قهرمان اروپا شد. ویاش بوآش افزود: «می‌خواهم از خورخه نونو پینتو دا کوستا به خاطر همه کار‌هایی که برای پورتوی ما انجام داده و جانی که به پورتو داده، تشکر کنم و به او تضمین بدهم که اینجا همیشه خانه‌اش خواهد بود.»

ویاش بوآش در مقابل جمعیتی عظیم در ستاد انتخاباتی‌اش گفت که مشتاق شروع کارش است: «امیدوارم که به طور کامل تمام خواسته‌های طرفداران پورتو را عملی کنم: پیروزی، بردن جام‌ها و ساختن یک باشگاه پایدار برای آینده. ما ماموریتی طولانی در پیش داریم. خانه‌ای که باید بازسازی، مرتب و سازماندهی شود، کار سختی می‌طلبد.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما