شناسهٔ خبر: 66381363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار شیراز در بازدید شبانه از خط ۲ مترو مطرح کرد؛

فعالیت شبانه در ۵۰ کلان پروژه شهر شیراز

شهردار شیراز در بازدید شبانه از خط ۲ مترو مطرح کرد؛ شهردار شیراز گفت: با توجه به راه‌اندازی نوبت شب در اجرای پروژه‌های عمرانی کلان‌شهر شیراز، شنبه‌ها به‌صورت ثابت از آن‌ها بازدید و سرکشی از روند اجرای فعالیت در این نوبت جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس در پروژه خط ۲ مترو در ایستگاه آزادی افزود: اتفاقات خوبی در سطح این کلان‌شهر در حال انجام است، این موضوع به جهت حمایت مجموعه‌هایی همچون دستگاه قضایی و شورای اسلامی شهر شیراز و سایر دستگاه‌های نظارتی، خدماتی، امنیتی، استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس است و قدردان این حمایت هستیم.

وی از پیمانکار پروژه که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) است، قدردانی و بیان کرد: با یک جدیت و اهتمام ویژه این برنامه در دستور کار است تا ساخت پروژه خط ۲ مترو تا ایستگاه میدان کلبه انجام شود.

شهردار شیراز بابیان اینکه امروز با یک همدلی و وفاق، اقدامات در حال انجام و روبه‌پیشرفت است، تصریح کرد: بالغ‌بر ۵۰ پروژه کلان و بزرگ‌مقیاس در شیراز در حال اجراست که در تمام آن‌ها نوبت شب فعال است و این تعداد پروژه به‌جز چند صد پروژه متوسط و خرد مقیاس است که روند اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

اسدی تأکید کرد: به‌صورت هفتگی و روزانه رصد پروژه‌ها انجام می‌شود تا هیچ پروژه‌ای تعطیل نشود.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در سطح این کلان‌شهر در حال انجام است و این موضوع به جهت حمایت مجموعه‌هایی همچون دستگاه قضایی و شورای اسلامی شهر شیراز و سایر دستگاه‌های نظارتی، خدماتی، امنیتی و استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس است و قدردان این حمایت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما