شناسهٔ خبر: 66379457 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» برگزار می‌شود

دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» همزمان با تغییر ساعات کار ادارات از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ویژه رده‌های سنی 6 تا 12 سال برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

دوره آموزشی بازی‌محور «هدهد» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در راستای رفاه والدین شاغل در تابستان و غنی‌‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، همزمان با تغییر ساعت کار اداری در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور، دوره آموزشی بازی محور «هدهد» را در رده‌های سنی 6 تا 12 سال برگزار می‌کند.

در این طرح 200 ساعته موضوعاتی همچون؛ آشنایی با مفاهیم قرآنی، حفظ سوره‌های کوتاه، روانشناسی، مهارت‌های زندگی، علم و فناوری، نجوم، هوش مصنوعی و رباتیک، سواد رسانه و استفاده صحیح از فضای مجازی، محیط زیست، دوستی با طبیعت، اوریگامی و دست‌ورزی، چرتکه، بازی‌های گروهی و … آموزش داده می‌شود. 

طرح هدهد از شنبه تا چهارشنبه به مدت سه ماه از ساعت 6 الی 13 برگزار می شود و تمام سرفصل‌های مذکور در قالب بازی، از سوی معلمان خلاق و مجرب ارائه می‌شود.

این دوره آموزشی برای والدین فرصتی منحصر به فرد، برای فراهم کردن فضای امن و آموزشی برای کودکان است تا به طور همزمان مهارت‌های تحصیلی خود را ارتقا دهند و از فعالیت‌های تفریحی و خلاقانه نیز لذت ببرند.

والدین می‌توانند با حضور فرزندان خود در این دوره، از سایر خدمات مراکز آموزش و مشاوره این سازمان با تخفیف‌های 20 تا 50 درصد بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره  67612214 و 15 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت مرکز آموزش به نشانی https://qurani.jdereg.ir/ و http://iska-jde.ir/ و یا به آیدی @education_iska در شبکه‌های مجازی مراجعه کنند.

دوره بازی‌محور هدهد

انتهای پیام

نظر شما