شناسهٔ خبر: 66378802 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرانی بیش از تعرفه حمل و نقل در تبریز

شهروند خبرنگاران ما با ارسال پیام هایی از گرانی بیش از تعرفه حمل و نقل در تبریز خبر دادند و درخواست رسیدگی به آن را دارند.

صاحب‌خبر -

گرانی شدید حمل و نقل در تبریز سال ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در روز اول فروردین امسال از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها برای سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ کرایه تاکسی‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش ۴۵ درصدی دارد. عبدالرحیم قاصدی افزود: واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ آماده پاسخگویی به شکایات احتمالی شهروندان در این خصوص است. شهروند خبرنگاران ما مدعی هستند که افزایش کرایه ها بیش از این است.

متن شهروند خبرنگار ما:

با سلام 

خواهشمندم درباره افزایش قیمت شدید حمل و نقل و تاکسی در تبریز رسیدگی کنید. از ابتدای سال جاری نرخ آزاد حمل و نقل جاده ای با افزایش قیمت مواجه شدن که نیاز به ورود و توجه نهاد های دولتی دارد لطفا پیگیری نمایید.

متن شهروند خبرنگار ما:

با سلام و خسته نباشید
از مسئولین محترم تاکسیرانی تبریز خواهش میکنم نسبت به افزایش غیر قانونی کرایه های تاکسی نظارت داشته باشند. درسته ۴۵ درصد گفتن گران شده ولی بعضی راننده ها به نوعی کرایه بیشتری میگیرند و بیش از ۴۵ درصد افزایش هست .به عنوان مثال از اول اوتوبان کسایی تا شهرک طالقانی ۱۰ هزار تومان باید دریافت شود که رانندگان ۱۵ هزار تومان دریافت می کنند.
لطفا رسیدگی کنید.
با تشکر

متن شهروند خبرنگار ما:

 با سلام واحترام اسنپ در آذربایجان شرقی شهر تبریز کمسیون دریافتی از راننده را از ۱۵ درصد به ۲۰ درصد افزایش داده است .

نظر شما