شناسهٔ خبر: 66378015 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کردستان گفت: سال گذشته پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال از طریق این صندوق به نیازمندان استان پرداخت شد. مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کردستان گفت: سال گذشته پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال از طریق این صندوق به نیازمندان استان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "جلال محمودیان" اظهار کرد: حدود ۶۵۲ میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی، درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

وی افزود: ۳۱۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از این تسهیلات برای اشتغال پرداخت شد و با این میزان، ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کردستان ادامه داد: ۲۳۰ میلیارد ریال به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و ۵۰ میلیارد ریال به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شد.

به گفته وی ۸۵ میلیارد ریال از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شد.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط کمیته امداد و با اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست‌های بانکداری اسلامی تاسیس شده است.

نظر شما