شناسهٔ خبر: 66377564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هاشم‌نژاد: دنبال برد هستیم؛ استقلال در تبریز کار آسانی ندارد

هافبک تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد، استقلال روز چهارشنبه کار سختی در تبریز خواهد داشت، چرا که سرخپوشان در این بازی دنبال برد هستند.

صاحب‌خبر -

مهدی هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به شکستی که برابر آنها در لیگ برتر داشتیم، باید این بازی را می‌بردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته من معتقدم کار نباید به ضربات پنالتی کشیده می‌شد و ما در طول 90 دقیقه چند فرصت خوب را از دست دادیم و کاملاً مستحق برد بودیم.

 

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند با حذف پرسپولیس و استقلال حالا دو تیم سپاهان و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی در جام حذفی هستند، تأکید کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هیچ چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. طبیعتاً تراکتور و سپاهان شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند، ولی مدعیان گرفتن این جام فقط ما و سپاهان نیستیم و تیم‌های دیگر هم شانس دارند.

هافبک تیم فوتبال تراکتور در مورد بازی با استقلال و اینکه ممکن است آنها با امتیاز گرفتن از آبی‌پوشان، شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را بیشتر کنند، یادآور شد: قطعاً این بازی برای ما مهم است و امیدوارم در زمین خودمان و با حمایت هواداران استقلال را شکست دهیم. ما فقط برای خودمان بازی می‌کنیم و این‌طور نیست که فکر کنیم با شکست دادن استقلال شانس قهرمانی دیگر تیم‌ها را بیشتر می‌کنیم. تمام تمرکز ما روی نتیجه‌گیری تیم خودمان است و به مسائل دیگر توجهی نداریم.

هاشم‌نژاد راجع به اینکه استقلال فقط یک باخت دارد و آیا آنها می‌توانند دومین شکست این تیم را رقم بزنند، تصریح کرد: ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و استقلال هم در تبریز کار سختی دارد. ما به حریف احترام می‌گذاریم، ولی فقط دنبال برد هستیم.

هاشم نژاد در مورد حضور حمید مطهری در تراکتور و اینکه گفته می‌شود قرار است یحیی گل‌محمدی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، گفت: ما فقط این اخبار را از طریق رسانه‌ها می‌شنویم و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به سود تراکتور باشد. فعلاً که آقای مطهری هدایت تیم را برعهده دارد. ایشان مربی باتجربه‌ای است و امیدوارم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما