شناسهٔ خبر: 66375965 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان چایپاره | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در جریان سفر مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی به شهرستان چایپاره، برپا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد در حاشیه برپایی میز خدمت در فرمانداری چایپاره، اظهار داشت: برگزاری میز خدمت در راستای ارتباط نزدیک دولت با مردم، حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.
جلیلی نژاد اضافه کرد: استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، با هدف ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب‌رجوع، جلوگیری از سرگردانی مراجعین و شفاف‌سازی در ارائه خدمات و امکان رهگیری گردش کار خدمات مورد انتظار مراجعین انجام شده است.
 بر اساس این گزارش، درخواست‌ها و مشکلات مردمی شامل بحث پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاها، دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، حوزه پست، حوزه تسهیلات حمایتی و سایر حوزه‌های مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

نظر شما