شناسهٔ خبر: 66374196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت جامعه دانشگاهی از خیزش دانشجویان آمریکایی ادامه دارد

واکنش ها به خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، واکنشها  به  خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران ادامه دارد.

در ادامه این واکنشها دانشجویان تهرانی با نصب پارچه نوشتی مقابل سردر دانشگاه تهران حمایت خود را از این خیزش اعلام کردند.

همچنین دانشجویان تهرانی قرار است ساعت 18/30 امروز عصر با برگزاری اجتماعی مقابل سردر دانشگاه تهران همبستگی خود را با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کنند.

 امروز همچنین قرار است تجمعاتی در داخل دانشگاه‌هایی نظیر علم و صنعت، امیرکبیر، علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و... برپا شود و دانشجویان ایرانی و تهرانی همبستگی خود را  با این دانشجویان اعلام کنند.

روز گذشته نیز اجتماعاتی در دانشگاه تهران و برخی دانشگاه‌های تهران و کشور در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی برپا شد.

در کنار این تجمعات، وزیر علوم، روسای دانشگاه‌ها و تشکلهای دانشجویی و استادی کشور نیز در اظهارات و بیانیه‌هایی از جامعه دانشگاهی آزادیخواه و معترض آمریکا و اروپا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه  حمایت و موج سرکوب، بازداشت و هتک حرمت اساتید و دانشجویان را در آمریکا محکوم کردند.

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه آزاد اسلامی , دانشگاه تهران , کشور فلسطین , کشور آمریکا ,

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌ شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است. 

انتهای پیام/

نظر شما