شناسهٔ خبر: 66369643 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۴.۵ میلیارد تومان بودجه حمایتی در سال گذشته به استان قزوین اختصاص یافت

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سال گذشته مبلغ ۴ ميليارد و ۶۵۰ میلیون تومان در حوزه اعتبارات حمایتی دارو و درمان به جمعیت هلال احمر استان قزوین اختصاص داده شد تا با استفاده از این بودجه به مددجویان و بیماران نیازمند کمک شود. رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سال گذشته مبلغ ۴ ميليارد و ۶۵۰ میلیون تومان در حوزه اعتبارات حمایتی دارو و درمان به جمعیت هلال احمر استان قزوین اختصاص داده شد تا با استفاده از این بودجه به مددجویان و بیماران نیازمند کمک شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ وحید سلیمی در دیدار با سرپرست و معاونین جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به اینکه معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین همواره جزو معاونت های نمونه و پیشرو با عملکرد شاخص در سراسر کشور بوده است، اظهار داشت: معاونت امور داوطلبان این استان به دلیل نگاه دانش محور و رویکرد علمی به ماموریت های سازمان داوطلبان، از امتیاز ویژه ای برخوردار است.

وی درباره تخصیص اعتبارات حمایتی به جمعیت هلال احمر استان قزوین در سال گذشته، افزود: سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در حوزه خدمات اجتماعی به جمعیت هلال احمر استان قزوین اختصاص داده شد تا با استفاده از این بودجه به مددجویان و بیماران نیازمند در زمینه های دارو و درمان کمک شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه پیشنویس تشکیل کانون نیکوکاران و خیرین جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: این پیشنویس به همت حوزه معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه شده است و مراتب تایید و ابلاغ نهایی آن در سال جاری پی گرفته خواهد شد.

کمک ۲ میلیارد تومانی قزوینی ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به موضوعات مطرح شده در این دیدار، گفت: در دیدار با رئیس سازمان داوطلبان مسائل و مشکلات مربوط به هلال احمر استان قزوین در زمینه انتخابات مجامع از جمله در حوزه داوطلبان بررسی شد.

ناصر صبوری درباره کمک های جمع آوری شده از سوی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در زمینه های حمایتی، بیان کرد: در سال گذشته برای بیماران نیازمند پرونده مددکاری تشکیل شد و مبالغی که از سوی سازمان داوطلبان در قالب اعتبارات حمایتی به این جمعیت اختصاص داده شده بود، در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در استان قزوین به نفع مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد:مبلغ ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در قالب ۴۰ تن اقلام معیشتی و بهداشتی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

انتهای پیام 

نظر شما