شناسهٔ خبر: 66367967 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

آمار و ارقام دانلود بازی‌های پلی استیشن فاش شد

مرد عنکبوتی در صدر / insider-gaming

صاحب‌خبر -

در یک لیک جدید – که با فاش شدن عظیم اطلاعات سال گذشته از Insomniac Games مرتبط است – داده‌های دانلود دیجیتالی از پلتفرم PSN پلی استیشن ظاهر شده است.

در این داده‌ها، نگاهی جامع به آمار تا اواسط سال ۲۰۲۳ داریم که درآمد مالی و تعداد کل دانلودهای عناوین انحصاری که تاکنون در شبکه پلی استیشن منتشر شده‌اند، نشان می‌دهد.

در اسنادی که اخیرا در ResetEra منتشر شدند، نگاهی به عملکرد مالی PSN داریم که به زمان شروع سرویس بازمی‌گردد. در یک صفحه گسترده، می‌توان مشاهده کرد که چه تعداد نسخه از بازی‌های انحصاری خریداری و به صورت دیجیتالی دانلود شده است.

به عنوان مثال، این سند نشان می‌دهد که تا اواسط سال ۲۰۲۳، بازی The Last of Us 2 درآمد ۲۴۲ میلیون دلاری را به دست آورده و ۶.۳ میلیون دانلود دیجیتالی را به خود اختصاص داده است.

از طرف دیگر، Spider-Man با کسب ۳۱۵ میلیون دلار درآمد و ۸.۳ میلیون دانلود در صدر جدول قرار گرفت.

پلی استیشن پلی استیشن

بیش از ۵۰۰ بازی در این لیست وجود دارد که شامل عناوین PlayStation Classics و بازی‌های کنسول دستی می‌شود. در انتهای لیست، «PS3 Classic Dual Pack – MediEvil / Siphon Filter» قرار دارد که فقط ۶۰ دلار درآمد داشت و ۱۰ بار دانلود شد.

در مجموع، این سند درآمدی به ارزش ۴ میلیارد دلار را با ۱۷۱ میلیون بار دانلود نشان می‌دهد.

داستان شرود ؛ پادشاه بازی های شوتر

نسخه ۲۵۰ دلاری بازی Escape from Tarkov بازیکنان را خشمگین کرده است - ویجیاتو نسخه ۲۵۰ دلاری بازی Escape from Tarkov بازیکنان را خشمگین کرده است - ویجیاتو insider-gaming

برچسب‌ها:

نظر شما