شناسهٔ خبر: 66367686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

سپاه در حالیکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی، مذهبی و فرهنگی نیز است

حجت الاسلام عین الکمالی گفت: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی 1403 در سپاه و بسیج می تواند تشکری باشد، از مربیان و متربیان و همه بسیجیان که در اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی در طول سال همت نهادند.

صاحب‌خبر -

سپاه در حالیکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی، مذهبی و فرهنگی نیز است

حجت الاسلام والمسلمین عین الکمالی معاون عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: سپاه در حالیکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی، مذهبی و فرهنگی نیز هست و نمی تواند از عقیده و اعتقاد الهی جدا شود.

وی اظهار داشت: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی 1403 در سپاه و بسیج می تواند تشکری باشد، از مربیان و متربیان و همه بسیجیان که در اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی در طول سال همت نهادند.

عین الکمالی تصریح کرد: امسال برنامه های عقیدتی سیاسی ستاد سپاه نینوا و نواحی تابعه بصورت هماهنگ و متحد از روز شنبه 8  اردیبهشت الی 14 اردیبهشت برگزار می شود.

معاون عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: نشست تبیینی گفتمان مطهر با موضوع شهید مطهری، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در ابتدای این هفته در رده های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با بیان برنامه های این معاونت در طول هفته عقیدتی سیاسی در سپاه عنوان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع اندیشه مطهر با محوریت شهید مطهری، تعلیم و ترییت ، منزلت و حقوق زنان، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع مکتب مطهر با محوریت شهید مطهری مکتب انقلاب و بسیج، مشق مطهر با موضوع شهید مطهری پژوهش و تولید علم و با محوریت تبیین آثار شهید مطهری و تجلیل از مربیان یگان شهید سلیمانی، مراسم تجلیل از مربیان و سرمربیان،گروههای جهادی صادقین و ناصرین ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط فرهنگیان بسیجی و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه هایی است که در هفته عقیدتی سیاسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما