شناسهٔ خبر: 66366113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز اکران فیلم آپاراتچی در شهر‌های محروم از سینما

با استقبال خوب مردم و با کمک ستاد اکران‌های مردمی جشنواره عمار، فیلم آپاراتچی با حضور کارگردان و بازیگران فیلم در شهر دولت آباد اکران شد.

صاحب‌خبر -

آغاز اکران فیلم آپاراتچی در شهر‌های محروم از سینمابه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارگردان فیلم آپاراتچی با تبریک هفته فرهنگی اصفهان گفت: اکران این فیلم با کمک ستاد اکران‌های مردمی جشنواره عمار در سراسر کشور آغاز شده و برای اولین بار در کشور در سالن غیر سینمایی و در شهر‌های بدون سینما در حال اکران است.
قربانعلی طاهرفر افزودآنچه سرمایه اصلی این فیلم، استقبال خوب مردم و اکران در شهر‌های فاید سینما است که از امروز شروع شده است.
کارگردان فیلم آپاراتچی، استقبال خوب مردم را همراه با شوق ودرک از حوزه فرهنگی نام برد و افزود: این فیلم پاییز پارسال جلوی دوربین رفته و دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
طاهر فر افزود: این فیلم با نگارش حسین تراب نژاد و احسان لطفیان برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویداد‌های آن در اوایل دهه ۶۰ شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل دومین جشنواره فجر است.

نظر شما