شناسهٔ خبر: 66364933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه‌هایی برخی دولت‌ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم‌ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسؤولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

نظر شما