شناسهٔ خبر: 66363249 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بازدید معاون وزیر ارتباطات از کارخانه نوآوری کرمانشاه | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در حاشیه نشست در کارخانه نوآوری کرمانشاه به عنوان اولین مقصد سفر معاون و مشاور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، گفت: مجموعه ها و منابع انسانی در استان کرمانشاه دارای پتانسیل بالایی است که باید مورد حمایت و توجه بخش دولتی قرار گیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمانشاه در حاشیه نشست در کارخانه نوآوری کرمانشاه به عنوان اولین مقصد سفر میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فاوای کشور ضمن تبریک و خوش آمدگویی، گفت: مجموعه ها و منابع انسانی در استان کرمانشاه دارای پتانسیل بالایی است که بایستی مورد حمایت و توجه بخش دولتی قرار گیرند.
محمدی با اشاره به توانمندی کارخانه نوآوری و مجموعه نیروی غرب در زمینه آموزش نیروی انسانی در حوزه تلکام، گفت: ما در بخش دولتی وظیفه داریم حمایت لازم را از منابع انسانی و مجموعه‌های حوزه فناوری که دارای پتانسیل کافی برای فعالیت هستند، انجام دهیم.
در روند این بازدید معاون و مشاور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات از بخش‌های گوناگون کارخانه نوآوری بازدید به عمل آوردند، اولین بخش از کارخانه نوآوری متعلق به شرکت‌های حوزه فناوری فعال بود که طرح‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، مخابرات و اینترنت اشیاء در این بخش در حال فعالیت بودند که مورد بازدید قرار گرفت.
در حاشیه بازدید نکات مثبت هر یک از ‌طرح‌های یاد شده توسط عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات مطرح شد و راهکار‌های صحت‌سنجی عملکرد ‌پروژه‌های مورد نظر و طریقه تولید انبوه هر‌ یک از پروژه های یادشده بررسی شد.
در ادامه، بازدید از کارخانه نوآوری با بررسی عملکرد ‌هر یک از بخش‌های خانه خلاقیت و نو‌آوری در کارخانه انجام شد و مرکز دوره های آموزشی و مرکز نیک زیستی و سلامت دو بخش اساسی بود که توسط عابدی معاون وزیر بازدید شد و از نحوه آموزش، هزینه طرح‌های موجود و طریقه ارائه خدمات اطلاع پیدا کرد.
در نهایت معاون و مشاور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات پس از بازدید از بخش نیمه‌کاره خانه آزادکاران کارخانه نوآوری، از بخش‌های تحقیق و توسعه، کارگاه سیستم انتقال و کارگاه آموزشی نسل چهارم تلفن همراه کارخانه نوآوری نیز بازدید کردند.
در این بازدید عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، گفت: شرکت نیروی غرب و کارخانه نوآوری دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه فناوری اطلاعات و توسعه منابع انسانی است که باید در سطح کشور از این پتانسیل استفاده شود.

نظر شما