شناسهٔ خبر: 66363075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲۰ برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی تدارک دیده شد

بیرجند - ایرنا - جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هفته عقیدتی سیاسی از هشتم اردیبهشت ماه آغاز و ۱۲۰ برنامه برای بزرگداشت آن در استان برنامه‌ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد طاهری روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی و معلم را به مناسبت شهادت استاد مطهری پیش رو داریم، شخصیت بی‌نظیری که آثار وی توسط حضرت امام خمینی (ره) مورد تایید قرار گرفت.

وی با اشاره به روزشمار هفته عقیدتی سیاسی در سال جاری عنوان کرد: گفتمان مطهر (شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن سازی)، اندیشه مطهر (شهید مطهری، تعلیم و تربیت، منزلت و حقوق زنان، مکتب مطهر (شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج)، مشق مطهر (شهید مطهری، پژوهش و تولید علم، همایش مطهر (شهید مطهری، قرآن، عترت و ولایت، یاد مطهر (شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری)، فریاد مطهر (شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف) عنوان این روزها از شنبه هشتم تا جمعه ۱۴ اردیبهشت است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آثار شهید مطهری مبنای فکری بسیج است اضافه کرد: همایش حکمت مطهر از مهمترین برنامه‌های هفته پیش‌رو است که در آن ضمن تبیین اندیشه‌های شهید مطهری از ۱۱۰ مربی عقیدتی سیاسی هم تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: در سطح حوزه‌های بسیج هم نشست‌های تبیینی و بصیرتی با موضوع اندیشه شهید مطهری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری برگزاری دوره‌های آموزشی را از مهمترین رویکردهای عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران عنوان کرد و افزود: بر همین اساس ماموریت عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه، تقویت معنویت و بنیه اعتقادی و اخلاقی بسیجیان است.

وی گفت: دوره های تربیت و تعالی در سطح ناحیه، استان، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری ۱۱۴ دوره تربیت و تعالی حوزه‌ای در سال گذشته افزود: پنج هزار و ۱۰۰ نفر از بسیجیان این دوره‌ها را گذرانده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین هزار و ۳۰۰ نفر در سطح ناحیه‌ای و ۷۰ نفر در سطح منطقه ای از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

نظر شما