شناسهٔ خبر: 66362948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار رباط کریم:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف پشتوانه‌ای برای انقلاب و نظام است

رباط کریم- ایرنا - فرماندار رباط کریم گفت: حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه ها و مناسبت‌های مختلف پشتوانه ای محکم برای انقلاب و نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز شنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی، نقش مردم در عرصه های مختلف فرهنگی و انقلابی را مهم خواند و اظهار داشت: همراهی و همدلی مردم در مناسبت های انقلابی موجب تضعیف دشمن و خنثی شدن نقشه های آنان می شود.

وی افزود: هم افزایی و انسجام همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری مناسبت های مختلف قابل توجه و عملکرد قابل قبولی داشتند و حضور حماسی و ارزشمند مردم مسئولیت و رسالت ما برای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم را دوچندان می‌کند.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: باید شبانه روز برای آسایش و رفاه مردم تلاش و کوششی بی منت و در شأن این مردم غیرتمند داشته باشیم.

امام جمعه رباط کریم نیز در این همایش به نقش بی بدیل مردم در ماندگاری ایام الله اشاره کرد و گفت: در ایام الله است که پشتوانه عظیم مردمی نظام اسلامی به نمایش در می آید و انقلاب را از انحراف حفاظت می کند.

حجت‌الاسلام محمد ترابی با اظهار این نکته مهم که در این ایام، سیل خروشان امت اسلامی پایه های تحکیم انقلاب اسلامی را فراهم و امنیت و اقتدار ملی ایران اسلامی را تقویت می کند، به جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این حوزه پرداخت و افزود: نهادی که برنامه های تکریم ایام الله را طی ۴۴ سال انقلاب به خوبی ایفا کرده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بستر را برای تعظیم شعائر الهی فراهم می کند و انصافا در این راستا به طور مقبولی انجام وظیفه کرده است.

نظر شما