شناسهٔ خبر: 66362642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

سلسله نشست‌های آموزشی، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه در خراسان جنوبی برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سلسله نشست‌های آموزشی، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه "جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و همکاری سازمان بسیج رسانه استان در خراسان جنوبی برگزار شد.

این کارگاه‌های توانمندسازی با حضور اساتید ملی از جمله دکتر محمدجوانی با محوریت جنگ شناختی و سواد رسانه، استاد مصطفی ضابط با محور سواد هوش مصنوعی در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه در محل ساختمان تعلیم و تربیت بسیج به صورت عمومی برای علاقمندان و دغدغه مندان فعال این عرصه برگزار شد.

در کارگاه مرحله اول تعداد ۲۰۰ نفر به صورت استانی( عمومی) ثبت نام کردند که در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه در قالب ۲ کارگاه همزمان (شش ساعت) برگزار شد.

مقرر شد فراگیران در عرصه‌ها و قالب‌های ذکر شده در طرح جشنواره جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره تا پایان اردیبهشت ماه ارسال کنند.

همچنین ۶ اردیبهشت‌ماه، کارگاه آموزشی "رسانه و هوش مصنوعی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها" به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و بسیج رسانه استان در راستای جشنواره ملی سواد رسانه در بیرجند برگزار شد.

نظر شما