شناسهٔ خبر: 66362001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اضافه شدن ۱۱۴ کلاس درس به فضای آموزشی اهواز

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با تکمیل طرح‌های آموزشی در اهواز، ۱۱۴ کلاس درس به فضای آموزشی این کلانشهر اضافه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور در دیدار با محمد امیر، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت روحیه جهادی جهت ایجاد عدالت آموزشی و پرورشی در خوزستان گفت: ۲۵ درصد دانش آموزان استان در شهر اهواز مشغول به تحصیل هستند که این آمار مسئولیت ما را برای افزایش کیفیت آموزش در این کلانشهر بیشتر می‌کند.  


وی با اشاره به امضای  میثاق نامه مدیران کل نوسازی مدارس کشور، افزود: تلاش می‌کنیم در سایه همدلی و همکاری، همه توان خویش را برای تحقق  شعار محوری مدرسه سازی تجلی مردمی سازی به کار ببندیم.
 
سعیدی پور در این دیدار با بیان اینکه ۱۵ طرح در این شهرستان در دست اجرا است، ادامه داد: با تکمیل این طرح‌ها ۱۱۴ کلاس درس به سرانه فضا‌های آموزشی اهواز افزوده خواهد شد.


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می‌گوید: پارسال با مشارکت خیرین و همت خانواده نوسازی مدارس در استان توانستیم ۱۲۰ کلاس درس را در قالب ۱۹ مدرسه تحویل دانش آموزان دهیم.

نظر شما