شناسهٔ خبر: 66361215 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر خبر داد:

انهدام باند مسلح قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان کرمان

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر از کشف بیش ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش در عملیات ضربتی ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم در شهرستان ریگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از پلیس، سرهنگ علی پورنخعی اظهار داشت: ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی، اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی و از قصد آنان برای انتقال مواد مخدر از سمت استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان و شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران یگان تکاوری ابوذر با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های لازم با سلسله مراتب و مقام قضایی، ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ریگان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده با ورود به منزل این باند مسلح چهار متهم و سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا اضافه کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، ۲ خودرو سرقتی به همراه ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاش و پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

سرهنگ پورنخعی با اشاره به اینکه متهمان ضمن مخفی شدن در این منزل درصدد انتقال این محموله مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و متهمان و مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد.

نظر شما