شناسهٔ خبر: 66359606 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی eFootball تاکنون ۷۵۰ میلیون بار دانلود شده است

۵۰ میلیون دانلود فقط در سال ۲۰۲۴ / VGC

صاحب‌خبر -

بازی ای فوتبال (eFootball) با وجود اینکه لانچ بسیار بدی داشت، اما کم کم شرایط بهتری پیدا کرد و تاکنون بیش از چند صد میلیون بار دانلود شده است. 

این بازی فوتبالی رایگان eFootball در سال میلادی ۲۰۲۴ روی همه پلتفرم‌های ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. بنابر اعلام رسمی کونامی ای فوتبال رکورد ۷۵۰ میلیون دانلود از روز عرضه تاکنون را ثبت کرده است. استودیو توسعه دهنده به همین مناسبت رویدادی سه هفته‌ای برگزاری می‌کند که با شرکت در آن می‌توانید جوایز خاصی به دست آورید. 

در این رویداد شاهد بازگشت کارت‌های اپیک لیونل مسی هستیم که هر کدام از آن‌ها به خاطر درخشش این ستاره آرژانتینی در سال‌های اخیر هستند. همچنین کونامی یک سری جوایز برای ورود روزانه به eFootball در نظر گرفته است که از تاریخ ۲۵ آپریل تا ۱۶ می (۶ تا ۲۶ اردیبهشت) می‌توانید آن‌ها را کسب کنید. این جوایز شامل ۷۰ سکه، ۷ برنامه‌های آموزشی موقعیت و ۷ برنامه آموزشی مهارتی می‌شوند. 

بازی eFootball بازی eFootball

تا تاریخ ۲ می (۱۳ اردیبهشت) شما شانس دریافت کارت هایلایت بازیکنان اینتر میلان را هم خواهید داشت. تمامی جوایز این روداد سه هفته‌ای شامل ۳۶۰ هزار امتیاز GP، ۲۵۰ سکه ای فوتبال، ۱۰۲ هزار امتیاز Exp، ۵ برنامه تمرینی و ۳ هایلایت می‌شوند. همچنین باید اشاره کنیم که شما می‌توانید سکه‌های این بازی را نیز تا تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) با ۵۰٪ تخفیف خریداری کنید. 

eFootball در حال حاضر روی پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.

داستان شرود ؛ پادشاه بازی های شوتر

بازی eFootball تاکنون ۷۵۰ میلیون بار دانلود شده است - ویجیاتو بازی eFootball تاکنون ۷۵۰ میلیون بار دانلود شده است - ویجیاتو

VGC

برچسب‌ها:

نظر شما