شناسهٔ خبر: 66357774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون شهردار تهران: معارضین ملکی مانع اجرای فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی مشکل معارضین ملکی و تاسیساتی دارد، گفت: تلاش داریم با رفع این مشکلات، این طرح را تا پایان سال تکمیل کرده و افتتاح کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هادی حق‌بین روز شنبه در حاشیه افتتاح ۲ طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان به بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی اشاره و به خبرنگاران اعلام کرد: این بازدید پنجشنبه هفته گذشته انجام شد البته در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اعلام شهرداری منطقه ۱۸ ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

معاون شهردار تهران: معارضین ملکی مانع اجرای فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی است

معاون شهردار تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری نیز خبر داد و گفت: این طرح به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم بطوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب در این منطقه مواجه شدیم البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شد و ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

حق‌بین در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع یادآور شد: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر این طرح به بهره‌برداری (زیرگذر) می‌رسد ولی حداکثر در مرداد ماه کل پروژه تکمیل خواهد شد.

معاون شهردار تهران: معارضین ملکی مانع اجرای فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی است

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری هم گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن ۹.۶ کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما سه پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی نداده‌اند.

حق‌بین تاکید کرد: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ دهد، اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم طرح را آغاز خواهیم کرد.

نظر شما