شناسهٔ خبر: 66355511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار بروجرد:‌ کارگران نقش آفرینان اصلی تولید و توسعه کشور هستند

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی فرمانداری بروجرد مسلم مرادی روز شنبه اظهار کرد: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر(ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و جمهوری اسلامی ایران افتخارش خدمت به این قشر ارزشمند است.
وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، استقلال کشور به تلاش کارگران بستگی دارد و در هر حوزه ای که کارگران با تلاش و با برنامه عمل کرده اند توانسته اند گامی بزرگ در توسعه کشور بردارند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، به ویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

مرادی ضمن گرامیداشت هفته کارگر و تبریک این مناسبت به کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد، اضافه کرد: امیدوارم در سایه الطاف خداوند و ایثار و فداکاری سربازان عرصه کار و تولید، شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش رشد و تولید در شهرستان بروجرد باشیم.

پنجم تا یازدهم اردیبشهت ماه بعنوان هفته کارگر نام گذاری شده است.

روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

نظر شما