شناسهٔ خبر: 66353871 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم

سرپرست مرکز خدمات تخصصی روانشتاختی و مشاوره جهت، از ارئه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «جهت»، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران، توسط کادر مجرب برای جهادگران و عموم خبر داد و گفت: ساختمان جدید این مرکز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بهروز نظری بوژانی با اشاره به برگزاری این مراسم در ساختمان جدید واقع در خیابان نصرت حد فاصل ۱۶ آذر و کارگر شمالی اظهار کرد: در این مراسم معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی تهران، دانشگاه تهران، مسئولان روانشناسی و شماری از درمانگران و مشاوران روانشناسی حضور دارند و علی‌اصغر اصغرنژاد، از اعضای شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره سخنرانی دارند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مشاوره روانشناختی جهت از سال ۹۴ تاکنون با جهت‌گیری ایرانی – اسلامی در همه حوزه‌های روانشناسی، مشاوره‌ای و خدمات تخصصی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌زمان خدمات آموزشی هم برای گروه‌های مختلف ارائه شده است.

*ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین و حضوری برای داوطلبان و شرکت‌کنندگان کنکور سراسری

سرپرست مرکز خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره جهت، با بیان اینکه مرکز مشاوره‌ای روانشناختی جهت به‌صورت آنلاین و حضوری خدمات ویژه داوطلبان و شرکت‌کنندگان کنکور سراسری برای برنامه‌ریزی، جهت‌دهی آموزش، یادگیری و انتخاب رشته ارائه می‌کند، گفت: خدمات مشاوره‌ای برای مشکلات تحصیلی و اختلالات یادگیری دانش‌آموزان از دیگر خدمات این مرکز است.

نظری در ادامه از تشکیل پرونده نرم برای سنجش و اندازه‌گیری روانی با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارهای روانسنجی در این مرکز خبر داد و گفت: خدمات مشاوره‌ای آنلاین از دیگر خدمات جدید این مرکز است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای برای ازدواج و همتاگزینی، مسائل خانوادگی، زمینه‌های اختلالی و زمینه‌های بالینی اختلالات شخصیت در این مرکز، افزود: روانسنجی در حوزه‌های مختلف در زمینه مسائل عاطفی، خلقی، هوشی و نوروتراپی و حوزه روانپزشکی از دیگر خدمات مرکز مشاوره روانشناختی جهت وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

*ارائه آموزش‌های تخصصی ویژه متخصصان حوزه‌های روانشناسی و مشاوره در مرکز جهت

سرپرست مرکز خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره جهت، خدمات آموزشی عمومی و تخصصی را از دیگر خدمات این مرکز روانشناختی برشمرد و افزود: آموزش‌های تخصصی برای متخصصان حوزه‌های روانشناسی و مشاوره و دوره‌های مهارت‌افزایی از برنامه‌های این مرکز است.

نظری یادآور شد: تاکنون مذاکرات متعددی با صنایع، شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی و دولتی برای ارائه این مجموعه خدمات به‌صورت آنلاین و حضوری انجام شده است.

علاقه‌مندان مباحث روانشناختی و مشاوره‌ای برای شرکت در دوره‌های تخصصی آموزشی و یا استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناختی جهت، وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران می‌توانند با شماره‌های تلفن مرکز با پیش شماره تهران۰۲۱- ۸۸۹۶۱۱۸۹-۸۶۰۵۲۱۸۷-۸۶۰۵۲۴۵۸-۰۹۹۰۸۸۶۳۲۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما