شناسهٔ خبر: 66353434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی سیلاب اخیر

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب آسیب دیده اند، با تلاش عوامل راهداری تمامی محور‌ها بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده به واسطه سیلاب چندین روز گذشته،  ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

اسداله جلال زاده  افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان در چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

جلال زاده سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

نظر شما