شناسهٔ خبر: 66353128 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ مومنی خبر داد؛

رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها گفت: پلیس مطالبه گر است. پلیس از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می‌کند.

وی افزود: پلیس از وزرات راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه گری می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص مطالبه گری و رفع نقاط حادثه خیز پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی گردید تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود. و به شهروندان بگوید که در این محل‌ها احتمال تصادف وجود دارد.

وی گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خود روها باشند.

وی افزود: همان گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان راه وسیله نقلیه می‌باشد قدم‌های زیادی برداشته و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده است، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این خصوص گام بردارند.

نظر شما