شناسهٔ خبر: 66352361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

باران چشمه: پهلوان‌های واقعی شهدای دفاع مقدس هستند

رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: تمام قهرمانان ورزش ایران باید بدانند که پلوان‌های واقعی شهدای دفاع مقدس هستند. رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: تمام قهرمانان ورزش ایران باید بدانند که پلوان‌های واقعی شهدای دفاع مقدس هستند.

صاحب‌خبر -

مهرعلی باران چشمه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره مراسم برترین‌های ورزش ایران اظهار داشت: از صدا و سیما تشکر می‌کنم که بهترین‌های ورزش را معرفی کرد تا انگیزه بین ورزشکاران، مربیان و فدراسیون‌ها بیشتر شود. این مراسم شاید باعث شود برخی‌ها ناراحت شوند، اما فضای جامعه ورزش بهتر خواهد شد و باید نیمه پُر لیوان را نگاه کنیم.

وی افزود: این بچه‌ها می‌توانند الگو باشند، اما نباید فراموش کنند که پهلوان‌ها و برترین‌های ما همان شهدای دفاع مقدس هستند که جانشان را کف دستشان گذاشتند تا ما امروز بتوانیم در امنیت کامل زندگی کنیم و به ورزش بپردازیم. تمام تلاش ورزشکار این است که همیشه نفر اول باشد، اما باید اخلاق مداری و احترام به بزرگتر را سرلوحه کار قرار دهند تا از آنها به عنوان پهلوان یاد شود.

رییس فدراسیون زورخانه‌ای درباره شرایط مجموعه تحت نظر خود گفت: فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای حالش بسیار خوب است و حمایت‌ها ازسوی وزات ورزش و کمیته ملی المپیک راضی کننده است. ما فقط مشکل مرمت و بازسازی زورخانه‌ها را داریم، چون اگر این کار انجام بگیرد، شرایط عالی می‌شود.

وی ادامه داد: طرح شهید طغانی و آموزش حرفه‌ای به بچه‌های کلاس چهارم تا ششم ابتدایی در دستور کار است و ما سال گذشته با کمک وزارت آموزش و پرورش بیش از ۱۰ هزار ورزشکار و مرشد نوجوان تربیت کردیم که جای خوشحالی دارد.

باران چشمه درخصوص میزبانی از رقابت‌های جهانی گفت: از ۳۰ کشور دعوت کردیم تا در این رویداد بزرگ شرکت کنند و بتوانیم در اصفهان زیبا میزبان رقابت‌های جهانی باشیم. پیشبینی ما این است که حتما تعداد کشور‌های شرکت کننده دو رقمی خواهد بود هرکاری می‌کنیم تا بهترین میزبانی را داشته باشیم.

گفت و گو از سعید میرزاییان

انتهای پیام/

نظر شما