شناسهٔ خبر: 66350144 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با صدور پیامی انتصاب استاندار مازندران را تبریک گفت | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران طی پیامی انتصاب دکتر یوسف نوری استاندار محترم استان مازندران را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل طی پیامی اظهار داشت:
جناب آقای دکتر یوسف نوری 
رای اعتماد هیئت محترم وزیران به جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت مردمی سیزدهم در استان مازندران، که حاکی از تعهد ، تجربه و کارآمدی جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. بدون شک تخصص و تجارب شما نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته، شهید پرور و ولایتمدار این استان است.
قطعا استان مازندران با داشتن ظرفیت های عظیم اقتصادی و بهره مندی از نیروی انسانی جوان و کارآمد می تواند با مدیریت و راهبری جنابعالی گام های پیشرفت و شکوفایی را با سرعت بیشتر طی نماید. 
اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران نیز در این مسیر همگام با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد آماده هرگونه همکاری با جنابعالی در جهت تسریع حرکت استان به سمت توسعه همه جانبه در تکمیل شبکه ملی اطلاعات،  دولت الکترونیک و اقتصاد دانش بنیان و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی می باشد.
دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
اسماعیل اعزی 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران

نظر شما