شناسهٔ خبر: 66346354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق

امام جمعه ساری: عملیات وعده صادق ابهت پوشالی اسراییل را شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی، گفت: عملیات وعده صادق به دنیا ثابت کرد ابهت اسراییل پوشالی و شکستنی است.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست و کودک کش اسرائیل افزود: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلومان حمایت کنیم و در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام شد و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مات وتحیر کرده است.

امام جمعه ساری از اسرائیل به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچکس جرأت نگاه چپ به اسرائیل نداشت اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.


آیت الله محمدی لائینی به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اضافه کرد: برای تحقق این شعار باید کارگران بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

وی بر لزوم تقویت تعاونی‌ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی صنایع دستی و خانگی و صنایع کشاورزی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

خطیب جمعه ساری، با گرامیداشت روز و هفته معلم و ضرورت توجه به جامعه فرهنگیان کشور با بیان اینکه آینده سازان کشور توسط این قشر تربیت می‌شوند همچنین به روز ورزش ملی و باستانی اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه این ورزش در جامعه برنامه ریزی کرد.

آیت الله محمدی لائینی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران و تبریک به استاندار جدید افزود: امیدواریم در دوران فعالیت استاندار جدید مازندران به پیشرفت بیشتری دست یابد.

<div id="video-display-embed-code_11045867"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4216661/11045867?width=600&height=350"></script></div>



 

 

 

نظر شما